måndag 20 december 2010

Livsstilsblogginlägg

Näe hörni, nu håller min röst på att försvinna helt. Gudfadernstön är det bästa jag kan åstadkomma. Hur ska det riktit gå med jobbet? Har en hel del som borde fixas inför julen, men en radioredaktör utan röst är inte mycket att hänga i julgranen. Dessutom måste det vara en jävligt stor och stadig gran om jag ska kunna hänga i den. Ha. Jag forsätter att vara rolig i dag.

Men ja mår någorlunda okej i övrigt så jag har fixat julodis. Bara sådant som skulle hettas upp, vill ju inte bjuda på bacillkarameller.

Får jag lov att presentera, Eva supersega kola! Tror nog min kära far ska gilla dessa, dock får han boka en tandläkartid till mellandagarna för en och annan plomb kan nog slinka ner med dessa.


Jag försökte mig på det där Leilas Roadkillreceptet också men blev kanske inte riktigt så hänförd som jag hoppats. Men det var ganska roligt att stå och klippa ner dumle och marschmallows i en balja. Det tyckte min lovely assistant i Hello Kitty-pyjamas också.




Nu en varm dusch och en präktig grogg. Trött på att vara snuvig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar