söndag 23 januari 2011

Hemma hos S

Vi hade gäster igår kväll så och barnen är hos mina föräldrar i Gamlas. Vårt hus är alltså superstädat! Tipptopp. Jag kände mig tvungen att kvickt dokumentera hur vi har det här hemma (åtmistone en gång om året). I synnerhet ungarnas rum, för så här kommer de inte att se ut i många timmar till.

Välkommen på rundvandrig i fröken S:s rum.
 Minimalism? Nää varför det? Gunghästen fick jag som liten. Den är livsfarlig.
 Dockhushylla från Laura Ashley, födispresent av farmor. Här bor figurerna från Muminjulkalendern i mutert kollektiv mig Tomliboera och Barbapapas.
 Ikearam med roliga vykort i. Mor kände sig lite pysslig och påhittig en dag och så blev det dylika tavlor.
 Blomlampa från Krabat i Stockholm.
 Fina fjärilar från New York.
Tapet Esta for kids.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar