torsdag 20 januari 2011

Qvasimodo besöker den vackra redaktionen

Puh. Den här dagen kunde ha börjat på ett bättre sätt. Jag vaknade nämligen med igensvullet öga. Vet inte varför detta händer titt som tätt numera, men säkert har det att göra med att jag saknar ögonfransar. Jag får skräp i ögat lättare, och så blir det inflammerat och säg hej till Boris Karloff.

I dag skulle jag dessutom inleda arbetsdagen med att intervjua Nordman. Och för att göra saken ännu värre hade jag stämt träff med Nordman på Min Morgon-redaktionen eftersom de skulle intervjuas där också. De vackra människornas högborg! Grejt.

Men ibland får man nu bara gilla läget. Jag bestämde mig för att jag egentligen såg lite medeltida och intressant ut med mitt sneda plyte, och det passar ju fint när man ska träffa etnorockare.

Allt gick bra. De vackra människorna var trevliga, och Nordman-gossarna svarade snällt på alla min tassiga frågor. Jag är nöjd och glad och ser (med ena ögat i alla fall) fram emot morgondagens sändning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar