onsdag 16 februari 2011

Nu har jag retat upp en tant igen

Från lyssnarresponsen:

"Jag tycker att det nya programmet, lång fredag eller va det nu heter, som kommit några gånger är trist, det ger ingenting, ett evigt svammel, eftersnack där alla talar i munnen på varan, eller va de så att de var de som snackar, och de heter ju programet alltså Nöjesfredag, vad är det för nöje? är säkert för gammal att förstå. men tycker de skulle bättre passa i  radio extrem."

Bra bra, då har jag väl träffat ganska rätt. Nöjesfredag är ju avsett för en målgrupp som ligger ganska nära övre ändan av X3M:s målgrupp. Och Långfredag var ju ett lysande programnamn, damn att jag inte kom på det själv!

Nu får man väl börja försöka ha det lite städat och snyggt där hemma eftersom Bloggkommentatorn börjat göra hembesök. Vi har också ett samuraisvärd av nån outgrundlig anledning. Fast våra smådemoner har köttet kvar.

1 kommentar:

  1. Där ser man igen att det inte är så lätt att göra ett program som ALLA gillar. Själv tycker jag inte att Nöjesfredag är så dumt.

    SvaraRadera