måndag 21 februari 2011

Våga vägra vinterkläder!

God morgon! Här är en liten klädutmaning för veckan. Vem är med? Det är gratis! Det är kul!

Vet inte hur det är med er men jag är utled på alla mina varma och praktiska kläder. Så nu tänker jag göra tvärtom och börja använda sommarkläder! Vill ju inte få lunginflammation dock, så det gäller att kombinera klokt. Men varje dag den här veckan ska jag bära minst ett plagg som jag vanligtvis aldrig skulle välja till vardags i minus tjugo graders kyla.

Dagens outfit. En några år gammal partyklänning från Vila. Har använts på några fester men på sistone fått hänga orörd i  skrubben. Men inte i dag. Med stuprörsjeans och svart kofta får detta vara min halvsomriga måndagslook.

Imorgon blir det nånting ännu somrigare!

1 kommentar:

  1. Haha! Jag är med. Idag har jag använt samma jacka som på sommaren. Räknas det?

    SvaraRadera