söndag 8 maj 2011

Jag är inte en bloggare som är någon

Nå äsch. Det har tydligen varit pastellig bloggfest, alla som är någon var bjudna. Jag var inte bjuden för jag är inte någon. Nu kunde jag ju rycka på axlarna, säga "oh well, som jag skulle bry mig, jag har bättre saker för mig" men det skulle ju vara lögn. Jag tvättade fönster i huckle hela dagen, det är inte att ha något bättre för sig. Och goodie bags! Jag har aldrig fått en goodie bag, för en duktig objektiv journalist tar aldrig emot sådant. Men en bloggare som är någon kan ta emot hur många bags som helst. Jag vill också bli bjuden på pastellig bloggfest, buhuhuuuu. Ska byta namn, hädanefter är detta Martyrbloggen.

Men hey, jag fick en massa fint imorse istället. T hade planterat nån sorts blomma till mig, ska bli intressant att se om det är en fikus eller en köttätande växt. S hade gjort ett kort och av J fick jag en morgonrock i storlek XL. Den satt satt som gjuten. Ouch.
En del blir lyckades till och med på mug shots!

1 kommentar:

  1. Du har visst fått en goodie bag. Två gånger. På exklusiv Sex and the city -fest :)

    SvaraRadera