måndag 29 augusti 2011

Megareve

Natten blev lite i kortaste laget, jag kom hem från jobbet vid midnatt, låg och rullade tummar till 01 eftersom jag var så uppe i varv och klockan 06 ringde väckarklockan. Jag trodde mig ha åtgärdat detta med två baljor kaffe, men inser så här an efter att jag inte är helt på hugget i dag.

Till exempel har jag inte alls tagit på mig mina vanliga svarta leggings. Nej, det här är ett par gamla gravid-leggings som man ska kunna dra upp ända till bysten. Men jag har dem bakfram, med röven där gravidmagen borde vara. Tyckte ju nog att grenkilen var i vidaste laget när jag klädde på mig imorse. Nåja, det är ju bara bra med lite extra svängrum för rumpetten.

Har jag månne hittat på något annat lustigt? Peruken bakfram? Compeed-stift på läpparna? Deodorant i knävecken?

4 kommentarer:

  1. Ärligt talat låter det sjukt mycket skönare än mina cameltoejeans.

    SvaraRadera
  2. Jag sov inte heller många timmar förra natten och inledde dagen med att hälla paprikapulver på Mollys gröt. Det såg ju helt ut som kanel.

    SvaraRadera
  3. Haha! Det där funkkar andra vägen också - som gravid sparade jag en massa eurosiner med att använda vanliga leggings bak o fram, så att magen blev där rumpan borde vara.

    SvaraRadera
  4. Kan inte annat än skratta! :D

    SvaraRadera