torsdag 11 augusti 2011

Tillökning i högerspalten

Insåg att jag har försummat listan på bloggar jag läser. Läser alltså betydligt flera än jag länkar till. Så välkomna till högerspalten:

Tobson in Euroland. Schalgerfantast supreme. Ett måste för alla eurovisionsvänner.

Eurovisionsyra. En lika stor schlagerfantast som Tobson. Aningen yngre dock. Missa inte henne heller!

Elisheva. Mitt-i-allts kloka lillasyster.

Och så hoppas jag att ingen har missat den här helt suveräna bloggen. Det är min finurliga och stundom lite grumpyga far som skriver den. Vi är typ Svenskfinland svar på Schulmanklanen, måste bara tvinga mamma, make, döttrar, svåger, svägerska och krukväxt att börja blogga först.

Jaa, jag lade till Amanda Schulman och Malin Wollin också men dem behöver jag knappast presentera. Amanda är den med kaffesump i ansiktet och Malin är en galet rolig fotbollshustru (fast hon hatar fotboll och är ogift.

Aijo, och sen Olga också. Olga är min dominatrix.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar