tisdag 27 september 2011

Gröt och Huippumallit

Aaah, jag är kompledig  dag och tog lite sovmorgon, följt av morgongröt framför teven. Finska Top Model är en av de enda inhemska tv-produktionerna jag följer med, tycker det är kul. Bättre än amerikanska rent av, tycker dramatiken där känns så fejkad. Men Nigel Barkers hår fascinerade ju mig häromeckan! Vem har han skalperat?

Nu ska jag städa lite och sen ta itu med ett träningsprogram som jag fått av Olga. Ska bli intressant, men först måste jag hitta en vägg. Det är typiskt. i har byggt ett bautastort hus men ingenstans finns en passlig vägg om man behöver en när man tränar! Det är tapeter och tavlor och möbler i vägen överallt. Klantigt! Får eventuellt gymnastisera i badrummet.

Tusen tack för synpunkterna i gårdagstråden! Det är som i Vem vill bli miljonär nu har publiken röstat och alternativen halverats. Borde kanske ringa min kaveri Paradise Oskar och fråga vad han tänkte ha på sig, han ska vara med i samma program. Han är säkert kolossalt söt i blå tyll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar