torsdag 20 oktober 2011

Dem nominerade jag!

Trrrrrrumvirvel... näe, tydligen avslöjar folk vem de har nominerat och då kan jag ju lika gärna haka på!

Jag tycker att Hanna är en ypperlig bloggnykomling som behöver en uppmuntrande men välriktad spark i aktern så hon ska blogga ännu mera! Jag vet att hon kunde ge de mera etablerade loppisbloggarna en seriös run for the småslants.

Sen råkar jag bli hemskt inspirerad av Softy så hon fick min röst i den kategorin. Hon har tydligen nominerat mig tillbaka, så vi har en egen litenliten klubb för inbördes beundran. Vi dricker vin, knåpar smycken och drunknar i varandras ögon.

Och Medelmåttan Malin är min ledstjärna i största allmänhet. Reser hon till Grekland flyger jag efter. Åker hon till Iso Omena kollar jag busstidtabellen. Tar hon familjen till Högholmen står jag på andra sidan tigerburen och vinkar. Hon borde kanske anmäla mig till polisen. Men först nominerar jag henne för årets blogg.

Det blev nu dessa tre i år. Kunde dock gladeligen ha nominerat en sisådär trettio!

3 kommentarer:

  1. Haha, och jag som trodde att det var tvärtom, att jag stalkade dig! Nu blev jag smickrad :)

    SvaraRadera
  2. Känner mig sparkad och plitade ner ett litet blogginlägg. Nöjd nu?

    SvaraRadera
  3. Länge leve klubben för inbördes beundran! Glöm inte att vi läser dikter för varann också. ;)

    SvaraRadera