måndag 17 oktober 2011

Två år med alopecia

Tvåårsdagen närmar sig, insåg jag just. Så här har mitt utseende förändrats under dessa drygt 700 dagar. (Det är inte helt lätt för mig att titta på de här bilderna men säkert väldigt hälsosamt på något plan).

19 oktober 2009. Nyss hemkommen från mitt sista riktiga frissabesök.

Luciadagen 2009. Uh-oh.

15 december 2009. Återtar kontrollen och rakar bort det sista medan jag packar ner Berghällshemmet.

12 januari 2010. Jätteskallig Tölöfru. Oklart vad S har fått syn på.

20 april 2010. Pigmenteringar och olika konstfiberperuker gör livet lite roligare.

20 september 2010. Ah, svindyr peruk av äkta hår. Men såå mycket behagligare!
 1 juni 2011. Min blonda period! Why ever not???


21 juni 2011. Men hallå där! Det växer ju!

17 oktober 2011. In the army now.
Vi får väl se.

7 kommentarer:

  1. Wow! Mycket har verkligen hänt under den tiden! Jo, tror att det säkert kan vara bra terapi att titta på bilderna även om det knappast känns vidare trevligt.

    SvaraRadera
  2. jag tycker att du är svinsygg bårde som Sinead O´connor och Eva Kela.

    SvaraRadera
  3. oj wow! Du är snygg på samtliga bilder.

    SvaraRadera
  4. Håller med de andra, du är ju hur snygg som hellst på alla bilderna! Dina ögon är SÅ vackra! Dendär tandlösa (nå nästan) gumman där på första bilden är nog också ett sånt gullegryn att oj nej. :)

    SvaraRadera
  5. Kan inte annat än hålla med de här ovanför. Tycker faktiskt att du passar alldeles väldigt bra i snagg, mycket fint!

    SvaraRadera
  6. Jag har inget dokumenterat på mina olika skeden vilket är jättesynd nu när jag i efterhand vill komma ihåg hur utvecklingen gått. Så strong av dej att fota dina olika skeden och lägga upp dom här! Och herreguud grattis till håret som ju nästan helt har kommit tillbaka nu, du passar otroligt bra i kortkort ju!
    Jag har själv börjat använda RevitalLash och RevitaBrow nu och hoppas så innerligt på resultat! Hur länge tog det för dej att se nån skillnad efter att du började använda neulash?
    /L

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Kul att se att du börjar få tillbaka håret! Har själv haft alopeci i några månader nu och mår piss. Men när jag ser såna som dig blir jag glad och inser att jag kommer klara detta! Det är ju bara hår, right? Tack <3

    SvaraRadera