tisdag 15 november 2011

Fick en pinsam flashback från förra bloggkryssningen

Satt här och tittade på bilder av Kim Herold (så där som man nu gör) och kom plötsligt ihåg nånting ganska diffust. Satt vi inte och tog mystiska temabilder på varandra på förra bloggkryssningen? Alla skulle göra pruttljud med munnen och nån annan fotade med en av de fancyga kameror vi fått låna? (kopplingen till Kim var väl att Peppe påstod att han gör så för att få rätt put på läpparna när han poserar. Eller var det Softy som hade denna värdefulla information?)

Det var i puben medan Matt Damons och Paradise Oskars hemliga kärleksbarn sjöng Kings of Leon. Vem har bilderna?

Eller har jag bara drömt?

4 kommentarer:

  1. det var INTE jag som drog några som helst slutsater om Kimis mun! men jag minns incidenten. Ny session på fredagen!

    SvaraRadera
  2. Haha! Det var jag som berättade om hans tips. Bildbevis finns här:

    http://mjuklandningar.blogspot.com/2011/06/kryde-dag-2.html

    Nu måste du börja öva på allvar inför Bloggalan!

    Och dendär trubaduren på båten, han var ju nog ganska gullig!

    Ps. Peppe, hade helt glömt bort det men hoppas att du fattade att du INTE behövde hålla en plats åt mig för kryssningen! Men Tack! Och ha så kul!

    SvaraRadera
  3. Åh vad skönt att det inte bara var jag som hallucinerade!

    SvaraRadera