måndag 28 november 2011

Hålla handen!

Uuuuj. Jag har varit väldigt cool gällande Bloggprisgalan men nu blev jag nervös. Det skickades ut lite allmän info till oss som är nominerade; direktiv om tacktal, greenroom, generalrepetitioner osv. Och hemska saker, under själva prisutdelningen får man inte sitt med sin avec. Jag som släpar med mig J för att ha någon att hålla i handen. Han måste stå en bit bort när det gäller.

Måste väl hålla hanttu med nån annan nominerad istället.

En svettig tass med glittrigt nagellack bjudes härmed ut!

7 kommentarer:

  1. Tack det samma! Fast utan nagellack.
    Basse

    SvaraRadera
  2. Om du och Basse håller varandra i hanttun, får jag stå och titta på då?

    SvaraRadera
  3. Kanske Anne kan hålla i Basses andra hanttu om hon är avis. ;)

    SvaraRadera
  4. Jo, det blir utmärkt! Och så kan alla som känner sig bekymrade hålla i en snibb av Partydräkten för ytterligare protection. Blir nog bra, det här.

    SvaraRadera
  5. Du har ingen chans!!! (I ratatas fnutiga gallup)

    SvaraRadera
  6. Det var väldans! Kanske lika bra att jag raderar allt utom headern!

    SvaraRadera