fredag 16 december 2011

Kitch-kransen

Blev inspirerad ikväll! Häromdagen hade de två ful-designers som gäster i Nyhetsmorgon i Sveriges Tv4, och de gjorde heltassiga julpynt. Adventsstakar med marchmallows iställer för mossa bland annat. Stenkul!

Sen länkade Snigeln Harald till den hör bloggen, och jag fick för mig att jag också ville göra en krafskrans! Hade allt som behövdes, en krans, lite band, en limpistol och en massa krafs.

Nu är den klar! Jag är helt tagen, för jag tycker den är jättehäftig! Dessutom blev jag av med en massa julpynt som varit lite trasigt eller saknat upphängningsmekanism.

Jag har den stora äran att presentera: Kitchkransen! Tadaaa!


Det gör ingenting om nånting lossnar, man limmar bara på mera krafs an efter. Genialiskt!

3 kommentarer:

  1. Megabra idée! Fin blev den också :) *Titi*

    SvaraRadera
  2. Ooh va fint! Nu måste jag fixa en limpistol åt mej.

    SvaraRadera