måndag 9 januari 2012

Sådant här filosoferar jag om ibland

Om du kunde göra så att nånting onyttigt skulle bli nyttigt, typ så jävla nyttigt att du borde se till att få minst två-tre portioner av det varje dag för att må bättre och bli snyggare, vilken onyttighet skulle du då välja?

Jag tror det skulle vara nybakad bulla för mig. Nej vänta, öl! Nää, chips! Åååh. Chips är min last, tillåter mig chips bara några gånger om året. Tänk om chips skulle vara lika hälsosamt som spenat eller någå. Eller vänta, kanske räfflade franskisar som man gräddar hemma i ugnen och äter med massvis av ketchup....

Dregel, slafs.

3 kommentarer:

  1. Hmm.. Godis kanske, eftersom det är min stora last. Men jaa, chips också.. Svårt det där.

    SvaraRadera
  2. Champagne! Fast då skulle de gärna få subventionera priset också...

    SvaraRadera
  3. Choklad, helt klart. Det är det som mina extrakilon består av.

    Jonna

    SvaraRadera