fredag 23 mars 2012

It's a vräpp!

Puuuh. Nu är alla fyra avsnitt av De Eurovisa i burken. Det var lite väl mastigt att banda fyra program på två dar, speciellt när man aldrig gjort tv förr. Men vi hade hiskeligt roligt, Pöll, Tobias och jag. Fast jag ser ut att ha magknip på den här bilden.

I varje avsnitt har vi en kändisgäst, närmare bestämt Axel "Paradise Oskar" Ehnström, Krista Siegfrids, Ronya och Tommy Nordlund. De var alla svinbra på att tycka till om Eurovisionslåtar, jag blev tidvis så slö att jag tvingades gömma mig bakom min nummerskylt. 

(Bilden lånade jag av Krista)

 Förresten ska ni ESC-vänner kolla in Hanna Othmans blogg  Eurovisionsyra om ni vill hänga med i de som händer. Där är hon som är nästnormalast på bilden nedan.

Vad vi kom fram till för klokt? Det får ni veta i mitten av april.

2 kommentarer:

  1. Dethär ser jag så fram emot! Ni ser ut att ha så kiva tillsammans. :)
    Du frågade förresten senat om mina favoriteurovisioner, har nu äntligeb listat dem på bloggen: http://catten.ratata.fi/post/355022/

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt det ser ut! Exakt börjar vi få vi se härligheten?

    SvaraRadera