onsdag 21 mars 2012

Video skrämmer the radio star

Huh, tillbaka i vardagen igen. Imorgon ska vi spela in tre tv-program där vi kommenterar årets eurovisionsvideor.

I dag gick vi till yles stora garderob där vår stylist fixat fram kläder till oss. Jag fick en storblommig Big is beautiful-blus och nån sorts batikfärgad mammaklänning. Så jag tackade för hjälpen men bestämde mig för att köra med mina egna kläder. (Hallå, inte är jag ju nån vinthund precis, men ser jag verkligen ut att vara i evig grossess?) Men jag förlät stylisten när hon släppte in mig i smyckerummet. Där trivdes jag en god stund.

Tobias och Pöll provsatt våra studiosoffor under tiden.

2 kommentarer:

  1. Dålig stylist helt klart! Och man ska nog lite på sin egen smak. Jag har också nästan blivit påtvingad vissa vidrigheter som jag helt enkelt tvärnekade till. Sist och slutligen är det ju man själv som hamnar sitta där med skammen sen isåfall.

    SvaraRadera
  2. Jeee! Can't wait! :) Välkommen hem! Ps. Ett smyckesrum låter ju som rena rama paradiset... Åch.

    SvaraRadera