tisdag 1 maj 2012

Kära morsdagstomten!

I år vill jag ha:

- Ett par gröna Jive-pumps från Vagabond. Storlek 39. Tomten kan beställa dem på Vagabond.com.

- En flaska Calvados. Det är gott. Har ingen koll på utbudet på Alko dock, men om Tomten tar en av de dyraste är det säkert bra.

- Det är inte så ofta jag drabbas av akut ha-begär på Marimekko, men Sukat makkaralla-serien golvar mig totalt. Helt härliga! Skulle önska mig en stor samling med glas i olika färger. Dessertskålar också. Nu är tyvärr glasen så pass dyra att Tomten kanske tvingas sälja stjärt för att ha råd med den stora samlingen. Men det ordnar sig säkert.



- Några planscher från Polkkajam skulle tomten också kunna fixa, tycker jag. Den här till exempel:
 
Hemskt hyggligt om Tomten hinner fixa allt detta. Om inte nöjer jag mig nog med det vanliga också. Alltså en bukett vitsippor, ett tjusigt handgjort kort och några björnkramar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar