söndag 20 maj 2012

Måste göra kvällen lite häärlig, a la Hannah & Amanda

Har lyssnat igenom nästan alla Hannah och Amandas  podar den senaste veckan och tydligen blivit smått påverkad. Ikväll insåg jag att jag bara måste göra kvällen lite härlig och speciell. Så jag tog ett långt bad med den lyxiga julklappsbadoljan (varför pantar jag alltid på sådant tills det härsknar?), drack en skvätt vin medan jag låg och marinerades i L'Occitane och läste en Mama som blev lite mysigt skrynklig av vattenångorna. Nu ska jag lacka naglarna bubbelgumrosa och titta på The Walking dead (som kanske inte direkt är en härlig serie, men väldigt spännande).

Vet ni vad? De har alldeles rätt, Hannah och Amanda! En härlig kväll då och då är precis vad som behövs! Måste skaffa charkisar, spågumma och Gretaklänning pronto! Och en karl som sveper iväg mig på lyxiga veckoslutsresor några gånger per år. Tror dessvärre att jag måste byta ut J för att den biten ska lyckas. Oh well.

1 kommentar:

  1. Jag lyssnade på den senaste poden när jag sprang idag - tycker de är helt bäst!

    SvaraRadera