måndag 14 maj 2012

Morsans garderob

När det regnade i lördags och ungarna var bananas kom jag på snilleblixten att låta den leka klä ut sig i min skrubb. Great success.

 Nåja, garderoben är öppen! Sätt igång!
 

 Fröken S har valt en vågad combo med paljettpumps, behå och studentmössa. Fröken T gör sig även hon redo för Madonnas och Lady Gagas  ankomst med en behå utanpå skjortan.

 Fröken S tröttnade men fröken T fortsätter mannekängandet i röd sommarklänning från H&M, sjal från Only och mammas bröllopsskor.

Vintage från Berlin, dahling. 

Om det skiter sig med den akademiska karriären kommer hon att bli en smashing nattklubbssångerska.

2 kommentarer:

  1. Åh, utklädningslekar var så roligt! Finns liknande foton på mig i den åldern :)

    SvaraRadera
  2. Och jag kommer ännu ihåg den där ena gången då jag och min kompis fick sminka oss med mammas smink!

    SvaraRadera