söndag 24 juni 2012

Mera inredningsfunderingar

Blev ju utslängd från vårt gemensamma arbetsrum i våra då vi smällde upp bokhyllor längs med alla väggar. Sedan dess har jag haft ett ganska otrivsamt litet hörn i ena ändan av matsalen. Utsikten är trevlig (man ser rakt in till våra posha grannar som ofta har New England-aktiva soaéer  i trädgården) men mysfaktorn ganska låg. Har ett gammalt skråmigt datorbord som kostade 20 euro på Ikea, en av åra matsalsstolar, en torr krukväxt och en jättebinge med obetalda räkningar omkring mig. Och jag sitter ju ändå här ganska ofta, så det skulle vara helt motiverat med en lite trivsammare miljö.

Men imorgon ska jag investera i ett nätt litet skrivbord från Juvi. Med en låda där man kan gömma räkningar, laddare och annat fult men viktigt.  Det är inte exakt den här modellen, utan ett med raka ben. Grå linoljeytbehandling.


 En Ikeafåtölj ska jag få också! Kanske en rosa. Om den är bekväm.

Om det mot förmodan blir pengar över ska det bli kuddar, snittblommor, golvlampa och lull-lull också. Oh boy oh boy oh boy...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar