tisdag 12 juni 2012

Som dragen genom en mangel

Huu, i dag har jag feedbackats dagen lång. De Eurovisa, Eurovisionsreferatet och Morgonöppet, allt på en och samma förmiddag fast med lite olika kolleger. Det var nyttigt, konstruktiv och helt saklig kritik den här gången, men man blir ganska kaputt av att fundera på sina egna brister och styrkor i timtal.

Det här är min lista på saker jag genast bör förbättra i mitt dagliga arbete:
- Skratta mindre i sändning. Tydligen irriterar det folk alldeles kolossalt.
- Prata långsammare. Mitt evighetsproblem. Tror jag var Scatman i ett tidigare liv.


När jag fixat det ska jag bara bli lite roligare, lite smartare, ställa lite mer alerta intervjufrågor och inte stappla i trafikmeddelandena (fast det var himla lustigt igår när Kati av misstag sa Bögballe istället för Baggböle).

Oj vad bra jag ska bli! Men tror jag behöver en whiskey först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar