måndag 18 juni 2012

Ursäkta tystnaden, jag surar

Tror eventuellt att jag har blivit biten av en zombie. Hasar omkring, har varmt och morrar. Ingenting nappar just nu. Känner mig smäcker som en heffaklump men har för ont i ryggen för att planka. Drömmer stressdrömmar om nätterna, där jag förväntas intervjua människor i direktsändning fast jag inte har en aning om vilka de är.

Vill krypa in under ett skåp och inte komma fram före det är semester och någon har städat hela huset och gjort upp trevliga, förmånliga och genomförbara planer för hela familjen.

Kan detta vara puberteten, tro?

2 kommentarer:

  1. Bluuuaaaaäääh. Jag surar också! Allt är ju så hemskt. Varför är det så hemskt? Kan du svara? Vad skall jag göra?

    SvaraRadera
  2. Kanske det är något i luften? Även jag är surare än en gammal disktrasa.

    SvaraRadera