måndag 5 november 2012

Smickrad och snorig

Känner mig oerhört hedrad över att vara bloggprisnominerad igen! I den förnämligaste av kategorier, dessutom! Fast en viss press medför ju det där med "Bäst skrivna blogg". Jag känner hur det sprätter till i mina fingrar i nån sorts särskrivningstourettes. Blogg pris no minerad.

Nu skulle ni ju vara rysligt snälla om ni kunde tänka er att rösta på mig också. Det blir så genant om det bara är mamma och pappa som röstar på sin 32-åriga grynkorv. Jag kunde ju också vara anspråkslös och skriva att eftersom jag fick ett pris förra året är det jättejätteokej om någon annan får chansen att skina den här gången. Hell no, klart att jag vill vinna! Mwwwuuuhhaahaaaa...

I dag fyller jag dessutom år. Det är trevligt. Tyvärr har höstflunsan nu slutgiltigen slagit sina slemmiga klor i mig, så det får bli whiskey istället för champagne. Lät det där som ett klagomål? Det var det inte.

2 kommentarer: