onsdag 21 augusti 2013

Tjolihoo!

Jag lever och har hälsan. Började på nytt jobb i måndags och har fått mjuklanda i lugn och ro. Imorgon ska jag få vara med i sändning också. Spännande. Så här långt trivs jag alldeles utmärkt, i synnerhet med arbetstiderna. Kvällarna känns oändligt mycket längre nu när det är helt okej att vara uppe och vimsa ännu vid 23-snåret. F.d. Succémorgon-Hanna har börjat på samma redaktion och vi utbyter små triumferande insikter. "Man kan träna på morgonen! Man kan ta en öl mitt i veckan! Man kan titta på tv!" Fantastiskt.


På fredag ska jag på minibreak till Köpenhamn. Det betyder att jag borde packa lite, se om nånting borde tvättas eller så. Men det är roligare att sitta här och skriva diibadaaba.

Aijo, har ni upptäckt David Sundins pappablogg Knaspalatset redan? Om inte så dit med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar