måndag 23 september 2013

Vegapriset

Jahaja. Nu har man fått pröva på att prisutdelnings-hostess också. Jag omges av idel snälla människor så alla har bara sagt vänliga saker om min prestation. Eftersom hela galejet finns på band skulle jag kunna bedöma saken själv också, men jag törs inte. Gjort är gjort. Alla överlevde.

Men roligt var det! Och fin var jag! Nu vet jag varför alla på Strömsö är så snygga. Det är för att de sminkas av Camilla Back.

Damn. Tänk om man skulle se ut så här varje dag!

Redrama vann i kategorin "Årets manliga artist" men kunde inte komma. Så jag spexade till det lite med priset. De andra vinnarna har ni här.

Så kom jag hem på söndag morgon och hann umgås lite med den här kanintandade filuren och hennes kameraskygga lillasyster. Vi enades om att "blåklimp" är den finaste blomman.

1 kommentar:

  1. Jo, Camilla är jätteduktig. :) hennes blogg hittar du föresten här: http://camillamillas.blogspot.fi/

    SvaraRadera