onsdag 24 september 2014

Dagens tråkigaste blogginlägg

Sluta läsa, det är inte värt det. Iväg. Sjas. 

Jag har ögoninflammation och är ungefär lika skarpsynt som en fladdermus i Sahara. Irrar omkring här hemma och drämmer tån i olika föremål. Skriver detta med näsan cirka tre centimeter från skärmen. Den blir så immig av min snuviga andedräkt (kan bara andas genom munnen, se) så jag måste ta pauser och torka av den. Skärmen alltså. Och näsan. 

Torkpaus. 

Nu fortsätter vi. Fast varför du fortfarande läser är ett mysterium. Sluta. Ingenting att hämta här. 

Jag åt just världens tråkigaste lunch. Jag hittade den i frysen och tror att det var en makaronilåda. Sen försökte jag titta på Lyxfällan men var geoblockad.

Torkpaus. 

Nu ska jag kissa. Sedan ska jag sova. Sen ska jag vakna och fortsätta drämma tån i saker. 

Jag sa ju att du borde ha slutat läsa redan på första raden. Ingen tar mig på allvar. Snörvel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar